СПО


Четвер, 28 травня  
Підсумковий урок за рік  "10 правил літнього відпочинку"














Як можна бути на канікулах і при цьому щось робити? Відпочинок для того і потрібен, щоб нічого не робити! А може й ні? Давайте послухаєм, що Добрячок нам розповість!


Середа, 27 травня
Літні розваги. Правила поведінки на водоймах    

— Під час канікул у вас найбільше часу для розваг та відпочинку. Але під час відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо.
— Ось і добіг кінця навчальний рік. Попереду — довгі літні канікули. Ви маєте провести їх весело і з користю для здоров’я. Для цього не обов’язково їхати десь далеко. Уживайте більше овочів і фруктів, не забувайте їх ретельно мити, пийте більше води, більше гуляйте на свіжому повітрі.
Запам’ятайте корисні поради 

Правила безпеки на літніх канікулах

Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось

Практичне завдання
Розмальовка "Літній відпочинок"
                                

Вівторок, 26 травня
Безпека поводження з дикими і бездомними тваринами
 — Навколо вас існує дивовижний світ живих істот, створених природою: тварини. Деяких з них ви может  бачити кожного дня на вулиці або ж удома, інші мешкають у дикій природі.
— Назвіть їх.
— Про те, як потрібно поводитися з деякими видами тварин, як убезпечити себе від ризиків настання нещасних випадків у поводженні з тваринами, ми поговоримо на сьогоднішньому уроці.
   Тест «Так чи ні?»
Під час зустрічі з дикою твариною або змією потрібно:
˜ узяти палку і спробувати захистити себе;
˜ не робити різких рухів, відійти вбік і дати їм дорогу;
˜ тікати від них.
— Зараз ученим відомо понад 150 заразних хвороб, спільних для людини і тварин. При цьому близько 100 з них виявлено в домашніх тварин. Отже, улюблений собака чи кішка цілком можуть нагородити своїх хазяїв якою-небудь неприємною хворобою. Щоб цього не трапилося, треба дотримуватися дуже простих правил, знайомих вам з раннього дитинства.
Перше і головне — мити руки перед їжею і після гри з тваринами. Ця чудова звичка до чистоти збереже від багатьох неприємностей. У тому числі від глистів, яйця яких часто прилипають до вовни собак і кішок.
Не варто також дозволяти тварині вилизувати твою тарілку. Навіть якщо після цього тарілку вимити, на ній можуть залишитися мікроби, наприклад, збудники сальмонельозу — кишкової хвороби, яка передається від собаки до людини. А кішка найчастіше може заразити шкірними хворобами — стригучим лишаєм, дерматитами.
Домашній тварині треба зробити всі необхідні щеплення — і від чисто «звіриних» хвороб, і від спільних із людиною.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
Розмальовка "Тварини - наші друзі"

                                

  Понеділок, 25 травня 
Як поводитись з незнайомими людьми
Сьогодні ми з вами проведемо урок обережності, дізнаємось про правила особистої безпеки, навчимось орієнтуватись у складних ситуаціях. Ці знання вам необхідні, щоб зберегти здоров'я, а можливо, і своє життя.
     Здорова людина не може сидіти лише в стінах свого дому. Щодня ви ходите на вулицю, граєтесь у дворі, в парку, ходите в під'їзді, користуєтесь ліфтом.
     Тебе оточують рідні і близькі, знайомі та незнайомі люди. Знайомих людей багато, ти знаєш, хто вони і як їх звуть. З ними тебе познайомили батьки, рідні.
       Серед незнайомих людей дуже багато хороших і добрих. Проте трапляються й недобрі та злі. Вони задумують зло, тому й називаються зловмисниками. Ті, хто чинить зло – злочинці. Їх важко відрізнити від звичайних людей. Тому їх необхідно остерігатися.
Гра «Так чи ні».
- З незнайомцем треба привітатися.
- Якщо вам сподобався незнайомець – слід запросити його в гості.
- Не можна брати цукерок у незнайомої людини.
- Двері можна відчиняти будь – кому.
- До незнайомої жінки можна зайти в гості ненадовго.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
Розмальовка "Як поводитись з незнайомими людьми
                                              Я вам сказати мушу,
           що живемо ми лиш раз.
Бережи себе і друзів
           та згадуй Правила щораз.
 

                                      Четвер, 21 травня
                                                             Безпека вдома.
Про безпеку власну дбаєм.
Уроки  вдумливо вивчаєм.
Знаєм правила ми з „НЕ”.
Память нас не підведе. 
На сьогоднішньому уроці ми вивчимо ваші основні дії, якщо ви знаходитесь вдома самі, а до вас зателефонували незнайомі люди або незнайомці подзвонили в двері. Ці знання вам необхідні, щоб зберегти здоров'я, майно вашої родини, а можливо, і своє життя. На жаль, серед незнайомців можуть трапитися  лихі та злі люди.
Життя кожної людини - це цінність. Із року в рік ви стаєте доросліше, самостійніше. І досить часто батьки залишають вас вдома самих. Ви, звичайно, знаєте, що дім - ваша фортеця, але, проте, і там вас  можуть підстерігати небезпеки. Іноді вам навіть здається, що дорослі дуже турбуються про вас. Проте, погодьтеся, що у вас ще замало знань і досвіду. Пам'ятайте, що головне - це уміти уникнути загрози життю і здоров'ю, інакше кажучи - небезпеки. Зараз ми з вами детальніше поговоримо про небезпеки, які можуть виникнути вдома, і про те, як треба поводитися в різних ситуаціях.
    Пам'ятайте, що ваша особиста безпека багато в чому залежить від вас.
Практичне завдання
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
                                                

Середа, 20 травня 
Правила поводження на канікулах та в довільний час.
БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ – БЕЗПЕКА ЖИТТЯ
Доброго дня! Рада вітати Вас. З нетерпінням чекала цієї зустрічі. Приємно 
бачити Вас всіх здоровими, з усміхненими обличчями. Сподіваюсь, що наше 
спілкування буде приємним.
Щодня ви гуляєте на вулиці. Долаючи на своєму шляху такі перешкоди, як дорогу, по якій рухаються автомобілі. Вони наші друзі і помічники, адже допомагають перевозити вантажі, доставляють продукти, меблі, будматеріали.
Але дружба з автомобілями відбувається тільки тоді, коли ми, пішоходи, будемо поважати і дотримуватися грамоти доріг - правил дорожнього руху.
Тітонька Сова ва ознайомить з цими правилами.

                                          

                                         
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
Розмальовка "Дорожній рух"
Я вважаю, що ви, діти, не просто змагалися, ви вчилися дотримуватись правил дорожнього руху, правил переходу доріг і кожен з вас буде самим дисциплінованим пішоходом.

Вівторок, 19 травня
Гуманне ставлення до тварин
- Доброго дня. Сьогодні ми будемо з вами говорити про тих, кого ви бачите щодня на вулиці, по телебаченню та в Інтернеті. Переглянувши мультфільм ви  вгадаєте, про кого йде мова.
                                      
-Здогадались про кого йде мова? 
- Так, мова йшла про собак та кішок.
- А чи хотіли б дізнатись більше про цих тварин?
                                      

                                      
Обговорення «Правила поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами» - Собаки, які опиняються на вулиці, аби захистити себе та свою територію, часто утворюють зграї. Вони не отримують належного догляду і часто хворіють. Крім того, проживаючи просто неба, безпритульні тварини можуть ставати агресивними. - Важливо пам’ятати, як правильно поводитися у разі зустрічі з такими тваринами. - Хто з вас знає, як правильно поводитись у такій ситуації?
Отже: 
а) не проявляйте ознаки страху (собаки відчувають страх людини, це їх дратує і вони можуть нападати); 
б) не робіть різких рухів; 
в) не чіпайте тварину, коли вона їсть чи відпочиває;
 г) не дивіться незнайомій тварині в очі (вона може сприйняти це як «виклик на бій»); 
д) повільно почніть віддалятися від тварини.
 - Запам’ятайте, однією з головних причин того, що собаки стають агресивними, є жорстоке ставлення до них. Часто, постраждавши від однієї людини, тварини відчувають небезпеку від усіх людей.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
Складіть пазли
- Я дякую за увагу! Бажаю вам бути завжди уважними до наших кудлатих друзів і дбати про них. Ніколи не зраджуйте своїх друзів і не будьте байдужими!
                                                   

Понеділок, 18 травня 
Гуманне ставлення до тварин
- Добрий день, хлопці та дівчата! Сьогодні у нас незвичне заняття. Ми з вами поговоримо на дуже цікаву та важливу тему. Про яку саме ви здогалаєтесь переглянувши відео ролик.
 Тож про кого ми сьогодні будемо з вами говорити? - Так, правильно, про котиків і собачок. Отже, ви вже знаєте, що кіт і собака – друзі людини, які здавна живуть поруч із нею.
- А скажіть, будь ласка, чи треба доглядати за своїми домашніми улюбленцями? 
- Ми з вами відповідальні за тих, кого приручили. Ось наш помічник А хто з вас допомагає батькам піклуватися про домашніх улюбленців? І як саме ви це робите?
 - Якщо у вас проживає песик або котик, то необхідно їх годувати, розчісувати їм шерсть, водити у ветеринарну лікарню на огляд та щеплення, вигулювати, купати їх, якщо вони забруднились (але лише з дорослими), гратись із улюбленцем.
 Гра «Правильно-неправильно» 
- А зараз давайте ми з вами пограємо та перевіримо, які правила поведінки з тваринами ви знаєте. 
Правила гри: під час гри учні мають сплеснути у долоні, якщо твердження правильне, або схрестити руки, якщо твердження помилкове .
 - Готові? Починаємо! 
• В людному місці улюбленця треба водити на повідку. (Так)
 • Всі коти вміють плавати. (Ні) 
• У собак та котів має бути своє місце в квартирі. (Так) 
• Собаки вміють ловити щурів. (Ні)
 • Собаку можна дражнити. (Ні) 
• За домашнім улюбленцем потрібно прибирати. (Так) 
• Песиків і котиків можна годувати шоколадом. (Ні) 
• Після спілкування з улюбленцем потрібно мити руки. (Так)
 • Безпритульного котика та собачку можна підгодовувати лише з батьками. (Так)

Діти, треба пам'ятати, що тварини - це не іграшки, а наші ДРУЗІ!

 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Практичне завдання
Розмальовка "Домашній улюбленець"
                                                  

Четвер, 14 травня
Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.
Сьогодні ми поговоримо про людей-інвалідів, людей, які маючи різні вади, продовжують жити, досягати успіху, уміють радіти життю.
 —Діти, а чи знаєте ви що означає слово «інвалідність»?
Інвалідність – міра втрати здоров’я та обмеження життєдіяльності, що перешкоджає або позбавляє конкретну особу здатності чи можливості здійснювати діяльність у спосіб, що вважається для особи нормальним.
Слухання оповідання В. Сухомлинського «Як Сергійко навчився жаліти».
ЯК СЕРГІЙКО НАВЧИВСЯ ЖАЛІТИ
Аналіз оповідання.
 — Уявіть, що ви познайомилися зі сліпою дівчинкою. Як би ви поводилися з нею?
  Чи зважали б на її сліпоту?
  Чи підкреслювали б це у розмовах?
  А тепер уявіть, що вам зав’язали темною хустиною очі та залишили так ходити цілий день. Чи легко вам буде пересуватися квартирою, вулицею? Чи зможете в повній пітьмі знайти необхідну для вас річ?
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Скласти пазли 
                                                

Середа, 13 травня 
Що таке толерантність?
Толерантність – доброзичливість, визнання за кожною людиною права бути іншою і поважати ці права.
                                        
Кожна людина — це окремий світ зі своїми емоціями та почуттями, характером і вчинками, схильностями та переконаннями. Було б дуже добре, якби всі люди ставилися одне до одного толерантно, не робили боляче і не шкодили іншим. 
                                      
Чому герої з мультфільму почали сміятися з головного героя?
*Навіщо головний герой намагався перефарбуватися?
*Як на Вашу думку відчував себе головний герой коли з нього сміялися?
*Як змінилися стосунки з іншими героями після того як Фея виконала його бажання?
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємось
Розмальовка"Толерантність"
     

Вівторок, 12 травня
Культура спілкування.
Проблемна ситуація.
Прослухайте вірші і складіть правила спілкування.
1) Юрко з Тарасом розмовляв,
Крутився на всі боки,
Неначевін сорока;
До неба очі заводив,
В канаву зазирнув…
А Тарас терпів, терпів:
«Ти до кого говорив?».
- Отже, яким буде перше правило?
(Коли говориш — дивись в очі співрозмовникові.)
2) Юля з Танею зі школи
Йдуть по скверику поволі.
«Ой, дивись,—горлає Юля,—
Листя клена шелестять
І, як літачки, летять!»
«Ой-ой-ой,—верещить, заливається,—
Горобці у пилюці купаються!»
Чути Юлю аж ген, за майданом.
Може, Таня чує погано?
(Хочеш, щоб тебе почули, не кричи. Говори спокійно, чітко…)
3) Я у театрі був учора.
Мені сподобалась ігра,—
Так повідомив друзям Коля…
Від сміху шибки задзвеніли в школі.
Навчити Колю говорить давно пора:
Не можна так калічити слова.
(Слова вимовляй правильно.)
4) Стрілись якось Рома й Вова.
— Я був на стадіоні вчора. Кльово!
— Ми класно у футбола намотались…
Де слів таких вони набрались?
Хороші наші, Ромо й Вова,
Хіба це, друзі, гарна мова?
(Слова вживай за призначенням)
-  Які, на вашу думку, можна додати правила ще?
 ( Першим вітатись. Бути привітним і доброзичливим. Ставитись з повагою до старших).
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Вивчення правил спілкування
                               
Четвер, 07 травня
Різні форми вітання і прощання; вміє  правильно вітатися і спілкуватися із своїми однолітками та працівниками школи.
Ми добре знаємо. які слова потрібні для привітання, але вітатися можна не тільки словами, а й мімікою чи жестами.
Крім слів і фраз для привітання, ми користуємося й жестами. Найпоширеніший, мабуть, – рукостискання. Етикет навіть приписує цілий ритуал, хто, коли й кому повинен тиснути руку. Щодо виникнення цього звичаю є кілька теорій. Найпоширеніша стверджує, що в давнину, коли люди жили невеликими племенами, часто ворогуючими, то, зустрічаючись, вони простягали руки: дивись – я не маю зброї і прийшов з миром. Ще є пояснення, нібито в часи війн полонений падав ниць, показуючи, що він – переможений, потім підводився на коліна й простягав новому повелителю долоні, ніби кажучи, що віддає себе в його владу.
Однак не в усіх країнах прийнято при вітанні тиснути одне одному руку й казати: «Здрастуйте». Європейці при зустрічі зазвичай цілуються, торкаючись щоками, або посилають повітряні поцілунки. Емоційні латиноамериканці обіймаються. У холодній Лапландії труться носами. Зичливі японці кланяються одним із трьох видів поклонів – глибоким, середнім чи легким. В Індії на знак вітання складають долоні й притискують до грудей. Поважні араби схрещують руки на грудях.
                                    
Увічливість – універсальна
                                   
У кожній країні – свої звичаї і правила ввічливості. Останнім часом з’явилися й універсальні – їх розуміють усі. Наприклад, замість рукостискання часто застосовують дотик кулаками. Дуже популярна «шáка» – вітальний жест із відстовбурченими великим пальцем і мізинцем та притиснутими до долоні вказівним, середнім і безіменним пальцями. Схожою є «коза», що означає «рок-н-рол живий» і використовується представниками музичних субкультур. Поширений жест «вікторія», що означає перемогу й мир. А піднятим догори великим пальцем ми відповідаємо на питання: «Як справи?»
До речі, існує навіть свято вітання, яке відзначається 21 листопада. Його запровадили брати-американці Майкл і Браян Мак-Кормаки. Привітайся цього дня з 10 ма незнайомцями – і ти його відзначиш.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Практична робота 
Розмальовка "Привітання"

Середа, 06 травня
Різні форми вітання і прощання; вміє  правильно вітатися і спілкуватися із своїми однолітками та працівниками школи.
Чи правильно ти вітаєшся?
Коли зустрічається двоє людей, то перші слова,які вони кажуть один - одному, - це слова вітання. І звичайно, від того, як ти привітаєшся з людиною, залежатиме подальше спілкування. Отже, давай поговоримо про те, як треба правильно вітатися.
Слова вітання треба вимовляти чітко, розбірливо, не дуже голосно і не дуже тихо. При цьому треба зупинитись і подивитись у вічі тому, з ким вітаєшься.
Неправильно кричати і на ходу через усю вулицю. Той, хто так робить, не поважає людей навколо себе, тож і його навряд чи будуть поважати. Якщо ти побачив знайомого на іншому боці вулиці, достатньо помахати йому рукою або кивнути.
Вітатися треба з усіма знайомими людьми. Якщо твій друг чи твої батьки вітаються з тим, кого ти не знаєш, ти також повинен привітатися.
Із дорослими людьмипершими вітаються діти, але хлопчикові не можна протягувати руку дорослому, доки дорослий не зробить цього сам.
Хлопчики першими вітаються з дівчатками. Вітаючись з однолітками, можна казати "Привіт!", але вітаючись із дорослими, "привіт" не кажуть. Треба казати "Доброго ранку!", "Добрий день!" або "Добрий вечір".
Вправа «Змоделюй поведінку»
                                         
                                          
-         Продемонструйте, як ви будете вітатися з цими особами.
Висновок. З кожним будемо вітатися по-різному: в залежності від віку і від статусу. 
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Практична робота 




       Вівторок, 05 травня
    Вибір друзів. Друзі за інтересами.
        Доброго ранку сонце привітне!
        Доброго ранку небо блакитне!
        Доброго ранку в небі пташки!
        Доброго ранку маленькі дубки!
        Я вас вітаю, я вас люблю!
       Ми живемо в одному краю.
                   
Переступивши поріг нашої школи, ви кожного дня зустрічаєтесь у класній кімнаті. У вас є спільні завдання, інтереси, проблеми, спільні радощі і тривоги. Одному з вас краще вдається малювати, інший добре виконує завдання з математики, а третій дуже гарно читає. А тому, щоб бути гарним класом, щоб із задоволенням вам хотілося ходити до школи, треба допомагати один одному долати труднощі, казати один одному добрі слова, подати руку допомоги у складній ситуації, тобто бути справжнім 
товаришем, другом. 
                                           
-          Як Крошка Єнот подружився з тим, хто сидить в ставку?
-          Який висновок ми можемо зробити із цієї ситуації?
Друг – це той, хто любить тебе. Це може бути хлопчик чи дівчинка. Інколи ти не знаєш, хто твої друзі. Вони поруч з тобою, але ти проходиш повз них, і не помічаєш, що вони люблять тебе кожен по - своєму. І тобі сумно, що в тебе немає друзів.
Зупинися тоді. Не бігай, не метушись, а йди поволі й пильнуй, щоб угледіти друга, який усміхається до тебе.
Друзів краще вибирати за інтересами. Розгляньте малюнки, які спільні інтереси мають діти?
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Практична робота 
Розмальовка "Друзі за інтересами"
                                   


Понеділок, 04 травня 
Друзі. Правила товаришування.
         - Що йдеться у пісні про друга?
- Кого можна назвати справжнім другом?
- Справжній друг завжди поруч. Він допоможе, порадить, виручить, підтримає словом і ділом, поділиться всім, розділить з вами радість і смуток.
2. Робота за малюнками із зображенням героїв мультфільмів.
Бесіда про дружбу, товаришування 
                                     
         - Хто зображений на малюнках?
- Як звати цих друзів?
- Чи є у вас такі друзі?
- Чи можете ви себе назвати справжнім другом? 
Вправа «Знайди мультиплікаційних друзів»
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Практична робота 
Розмальовка "Друзі"
                                        

Четвер, 30 квітня 
             Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати.
У нашому класі навчаються хлопчики і дівчатка. І дівчаткам, і хлопчикам треба:
– підтримувати доброзичливі стосунки,
– поважати один одного,
– бути ввічливими,
– не ображати нікого,
– завжди допомагати один одному.
Хлопчики також повинні:
– захищати дівчаток,
– входячи в приміщення – пропустити вперед дівчинку і притримати двері.
– поступитися дівчинці місцем у транспорті.

– допомогти дівчинці нести рюкзак чи сумку.
Треба дружити і з хлопчиками, і з дівчатками. Адже у вас завжди знайдуться спільні інтереси, цікаві ігри.
Хлопчики і дівчатка повинні одягатися відповідно до занять. До школи приходь у шкільній формі. Перед уроком фізкультури перевдягнися у спортивний костюм. Удома перевдягнися у чистий домашній одяг.
Вправа "обери одяг для дівчаток та хлопчиків"
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
1. Як повинні ставитися один до одного хлопчики і дівчатка?
2. Розкажи, чи дружать у вашому класі дівчатка і хлопчики.
Практичне завдання
                                                   

                                       Середа, 29 квітня 
Спілкування з однолітками. Дружба.   
Помирились сонце з хмарою,
І тепер танцюють парою.
Ллється дощ, і сонце світить,
Усміхаються їм діти.
Райдуга місток зробила -
Сонце з Хмарою здружила.
Хай з них приклад беруть діти.
Треба дітям всім дружити.

         Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)?
·       Як знайти друзів?
·       Чому нам цікаво разом?

·       Як зберегти дружбу? 
        Чи може казковий герой бути лругом?
         Вправа "Оживи друга"
    
А    Що ж означає "справжній друг"?                  
                                           
      В ідпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
        Практична робота 
        Знайди 5 відмінностей та розфарбуй


      
                     
                                    Вівторок, 28 квітня 
Шанобливе ставлення до старших та інших членів сім'ї.
Ти ростеш у сім’ї. Поряд із тобою – твої рідні. Вони піклуються про тебе, виховують тебе. Ти маєш шанувати цих людей. Шанувати своїх рідних – означає любити їх, бути вдячним їм, оточити їх турботою, бо ти є частиною своєї сім’ї та свого роду. У народі кажуть: “У кожної деревини – свій плід, а в кожної людини – свій рід”.
Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського "Протоптали стежку"
                                     

Чи може цей вчинок розказати про характери дітей? Як діти ставляться до людей? Хто їх цього навчив?

Прочитайте уривок з вірша Дмитра Чередниченка.

Як ти з матір’ю говориш?
Ти чемний, і простий,
І ніжний, і ласкавий.
В тобі добра Не ріки – море.
Але дозволь мені почути,
Як ти з матір’ю говориш.
У тебе поклики ясні,
У тебе є мета,
Висока і прозора…
Але дозволь мені почути,
Як ти з матір’ю говориш…
ОСНОВНІ ОБОВЯЗКИ В СІМЇ. ШАНОБЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО СТАРШИХ ТА ІНШИХ ЧЛЕНІВ СІМЇ
А як ти розмовляєш із мамою
Тепер ти знаєш, що вихована людина завжди шанує своїх рідних: дбає про них, виявляє вдячність, допомагає їм в усьому.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось
Практична робота
Розмальовка
                                     

Понеділок, 27 квітня 
Допомога і обов'язки в сім'ї        
Прослухавши чудову пісню, ви зрозуміли , що ми продовжуємо говорити про сім'ю, а саме про допомогу та обов'язки в ній.
Кожна сім'я має багато справ. Сімейні обов'язки повинні виконувати всі члени сім'ї. Їх можна розподілити між усіма по домовленості. При цьому слід врахувати зайнятість, можливості та інтереси кожного. Наприклад, дівчинці можна доручити витирати пил, доглядати за кімнатними рослинами і тваринами. Хлопчику - прибирати пилососом, чистити взуття, виносити сміття і т.п. Посуд можна мити по черзі.
Є й загальні справи, які вся сімя виконує разом. Це й генеральне прибирання будинку, ремонт, підготовка до свята та інші.
Якщо ти живеш в селі, то це робота в саду і на городі, догляд за тваринами, збір і переробка врожаю.
Пропоную переглянути мультфільм про те, як іноді несправедливо розділені обов'язки в сім'ї.
                                     
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
З'єднай визначення з малюнком. Познач «+», що ти вже вмієш робити самостійно.
                                                  
                                               

                                    Четвер, 23 квітня 
Сім'я повага і взаєморозуміння в родині.
А урок наш почнемо з чудової пісні.
                                          
Сьогодні на уроці ми будемо говорити про сімʼю, дізнаємось про значення сімʼї, будемо вчитися підтримувати здорові стосунки між членами родини. Зясуємо, що кожен з нас може зробити для того, щоб члени нашої сім’ї були щасливі і здорові.

Так, діти, здоров’я для людини – це все її багатство. А починається наше здоров’я із сім'ї. З давніх давен вважають, що кожній людині найкраще живеться в родині. Тільки в сім'ї ви знаходите любов, ласку, піклування, допомогу, співчуття. Ви всі скоро станете дорослими, у вас будуть теж свої сім'ї. Щоб сім'я була щаслива вчіться піклуватися про членів сім'ї вже зараз.
Повага в сім'ї — це дуже важливо. Тому що саме в сім'ї найбільш рідніші люди, які піклуються один про одного. Подивіться повчальний мультфільм про сім'ю.
Чи добре поводилась дівчинка?
Вправа "Так чи ні"
У дружній сімї члени родини повинні:
Шанувати старших.
1        Не прислухатися до порад членів родини.
2        Виконувати свої обов’язки .
3        Допомагати один одному.
4        Сваритися.
5        Не слухати нікого.
6        Піклуватися один про одного.
7         Робити, що заманеться.
8        Разом відпочивати. Піклуватися про менших братиків і сестричок.
          Виконувати всі домашні справи разом.
           Цілий день бавитися і гуляти.
1        Вітати зі святами, днем народження.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота 
Розмальовка "Допомога батькам"
                                                   

                                      Середа, 22 квітня 
Родинні стосунки  Члени родини
Діти, як ви гадаєте, з чого складається великий український народ.  Так, із дружніх і працьовитих сімей. І всі ми є одна велика українська родина. Мати вважається головним членом сім’ї. Вона оберігає родину і піклується про сім’ю.
У нашім раї на землі
Нікого кращого нема,
Як тая мати молодая
З своїм дитяточком малим.
Про матір було написано багато віршів і пісень. Хто хоче розповісти вірш про маму?
— Тепер послухайте пісню «Рідна мати моя».

                                         
Мати народжує дитину, співає їй колискові пісні, вчить добра і любові. Раніше був звичай, коли мати на щастя дарувала своїм дітям рушник, цей рушник залишався у дітей і переходив до внуків, як згадка про своїх батьків. А ще дарували вишиту сорочку, щоб життя було кращим. У кожного з вас є сім’я. А що ж таке сім’я? 
Найдорожчі люди – це мама, тато, бабуся, дідусь, братики і сестрички. Всі вони живуть разом, дружно, допомагають один одному. Вони всі разом складають сімю.
Пальчикова гімнастика "Мо сім'я"
Діти, найстарші члени сімї – це бабуся та дідусь. Вони знають багато цікавих казок, пригод і розповідають їх вам. Вони дуже люблять гратися з вами, гуляти. Діти, давайте пограємося з вами в гру, в яку гралися ваші бабусі і дідусі, коли ще були маленьками дітками.
Діти, якщо бабуся і дідусь живуть не з ва-ми, то їх тре-ба відвідувати, ходити до них в гості – може, їм треба щось допомогти, а вони завжди будуть вам дуже раді. Бабуся і дідусь завжди приготують вам гостинці. 
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота 
Розмальовка "Моя сім'я"
                                                

                                      Вівторок, 21 квітня 
Соціальна орієнтація  Дружна сім’я. 
Людина має свою родину, коло найрідніших людей. Сім’я — це найцінніше, що має людина. Вона почувається щасливою, коли родинні взаємини дружні, а члени сім’ї здорові.
 І  ми  будемо  говорити  про  те,  які  бувають  сім’ї,  як  дбають  у  сім’ї  один  про  одного,  як  це  впливає  на  здоров’я.  Будемо  виховувати  любов  та повагу до членів своєї родини.
Коли нас запитають, що таке сім'я, кожен із нас, не задумуючись, скаже, що це коло найрідніших людей: тато і мама, братики, сестрички, дідусі і бабусі.
- Назвіть склад родин, які зображені на сімейних світлинах.
- Чому вони різні?
- Сім’ї  бувають  різними:  великими  і  маленькими.   Вони  не  завжди  складаються  з  батьків  і  дітей.  В  одній  сім’ї  можуть  жити  декілька  поколінь:  діти  з  батьками,  бабусі  з  дідусями  і,  навіть,  прабабусі  з  прадідусями.  Якщо  в  сім’ї  троє  і  більше  дітей,  то  така  сім’я  є  багатодітною.  Зазвичай  члени  родини  живуть  разом.  Але  трапляється,  що  члени  однієї  сім’ї  живуть  окремо.  Тоді  діти  можуть  жити  з  одним  із  батьків  або  тимчасово  проживати  з  родичами.  
-  Розкажіть  коротенько  про  свої  родини.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Діти, пропоную вам створити родинне дерево. 
Перегляд мультфідьму, в якому розповідається історія про стосунки батька з донькою, яка виростає та згадує про щасливі моменти проведені з ним. 
                                      
                                   

                                       Четвер, 16 квітня
Підсумковий урок з теми «Магазини»
Доброго ранку, діти! Сьогодні у нас багать завдань, які ми повинні виконати. Тому слухаємо - уважно та виконуємо - акуратно.
У давнину магазинів не було. Щось купити можна було тільки під час великих свят - на ярмарку. Люди збиралися разом, привозячи з собою різні товари і обмінювалися. Іноді вдавалося продати і отримати гроші. Магазини з'явилися пізніше. 
Магазин - це приміщення, в якому відбувається торгівля.
Все що продається та покупається в магазині називається товар.
Сьогодні ми згадаємо все те, що вивчали багато уроків. 
Пропоную вам послухати пісеньку
Назвіть товар, який купили дівчинка?
В якому магазині вона побувала?
Розгляньте малюнок і скажіть, в якому спеціалізованому магазині побувала дівчинка.
Дидактична гра "Четвертий зайвий"
Скажіть, що на вашу думку, зайве на малюнку? Як назвати одним словом однакові малюнки? 
В якому спеціалізованому магазині ці товари можна придбати?
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Діти пропоную вам цікаву розмальовку. Але перш ніж приступати до розфарбовування, скажіть, що ви на ній бачите? Як це назвати одним словом? В якому спеціалізованому магазині цей товар можна купити?

                                     Середа, 15 квітня
   Види магазинів: спеціалізовані (взуття та одягу). Назви товарів, які в них можна придбати.
Відгадайте загадки
Сьогодні ми вирушимо в два магазини: магазин одягу і взуттєвий магазин. 


Дидактична гра "Розбери одяг за сезонами"

Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
Розфарбуй ті речі, які потрібні дівчинці.

Вівторок, 14 квітня  
Види магазинів: спеціалізовані (побутова техніка). Назви товарів, які в них можна придбати.
Роздивись зображення. Назви одним словом.
Це  електричне або електромеханічне обладнання, що виконує корисну роботу в домашньому господарстві: допомагає готувати їжу, прибирати, прати тощо.
Переглянувши відомий мультфільм ви дізнаєтесь, як влаштовані деякі прилади, наприклад, міксер і пилосос.
                                       
                                       
Одже, діти все це і не тільки можна придбати в спеціалізованому магазині "Побутова техніка"
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
Який з електроприладів увімкнено в розетку? Знайди і обведи його.

                                  Понеділок, 13 квітня  
Види магазинів: спеціалізовані (канцелярські товари). Назви товарів, які в них можна придбати.
Одже, діти все це і не тільки можна придбати в спеціалізованому магазині "Канцелярські товари"
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
Розфарбуй, канцтовари обведи червоним олівцем



                                      Четвер, 09 квітня  
  Види магазинів: спеціалізовані (дитячих іграшок).  Назви товарів, які в них можна придбати.
Діти, що зображено на малюнку?
Так, це іграшки. Сьогодні саме про них ми і поговоримо. І у нас в гостях дві чудові ляльки.
Наші ляльки дуже люблять іграшки, ал велика лялька любить іграшки синього кольору, а маленька жовтого. Вони попросила вас зібрати їм подарунки. Іграшки синього кольору в синю коробку, іграшки жовтого - в жовту. 
Все це можна купити в спеціалізованому магазині "Іграшковий"
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
Розмалюй ілюстрацію

                                      Середа, 08 квітня  
 Види магазинів:  спеціалізовані (меблевий) .  Назви товарів, які в них можна придбати.
Діти, подивіться на таблицю.
Як назвати ці предмети одним словом?
Перевірити свої знання з цієї теми вам допоможе повчальний мультфільм.
Все це можна купити в спеціалізованому магазині «Меблевий»
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практичне завдання.
Розфарбуй й обведи меблі червоним кольором, побутові прилади – синім.


                                     Вівторок, 07 квітня  
Види магазинів: спеціалізовані (спортивний).  Назви товарів, які в них можна придбати
Діти, подивіться цікавий мультфільм
Про що йдеться у мультфільмі?
Так, про спортивні змагання в лісі. А для того щоб займатися сортом потрібні спортивний одяг, взуття і спортивний інвентар. А все це можна купити у спеціалізованому магазині «Спортивні товари»
Уважно роздивіться картинки і скажіть, які товари можно купити в таких магазинах.
Дидактична гра «Що зайве?»
Які речі потрібні для того щоб займатись волейболом, лижним спортом, водними лижами та парусним спортом?
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Практична робота
Роздивись розмальовки, які види спорту на них зображено. Виберу одну, яка тобі більше до вподоби  та розфарбуй її.



                            Понеділок, 06 квітня                          
Види магазинів: спеціалізовані (книжковий).  Назви товарів, які в них можна придбати.
Послухайте пісеньку
Діти, про що співається в пісні?
Так, про книжку, яку треба любити і бережно до неї ставитися.
Діти, а зараз подивіться відео про ісорію виникнення книги.

                                             
Після того як нову книжку виготовили. вона потрапляє на полиці магазину. Існують спеціалізовані магазини, які продають лише книжки. 
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.
Уявіть,що ви потрапили в книжковий магазин, яку книжку ви б купили?
Виберіть та розфарбуй ілюстрацію до казки, яку б хотіли придбати в книжковому магазині.


     Четвер, 02 квітня
Види магазинів: супермаркети.  Назви товарів, які в них можна придбати 
Доброго дня, любі діти! Ми продовжуємо з вами говорити про торгівлю І сьогодні наша тема "Супермаркети"

Товари в супермаркеті розташовані по відділам.
Розгляньте ілюстрації 






Ось лабіринт, в якому ви повинні зібрати вс господарчі товари по порядку:
зубна паста
зубна щітка
мило
шампунь
губка


Середа, 01 квітня
Види магазинів: універсальні. Назви товарів, які в них можна придбати.



Які види магазинів вам відомі?




Розфарбуй тільки ті товари, які можна купити в універмазі.



Вівторок, 31 березня
Види магазинів: продовольчі. Назви товарів, які в них можна придбати.

Доброго дня, мої дорогі діти! 
Сьогодні чудовий день і я бажаю всім гарного настрою!


Пропоную вам пограту в гру "Якщо... то..."

  • Якщо піти у взуттєвий магазин, що там можна купити? 

  • Якщо піти в магазин одягу, що ми там купимо? 

  • Якщо піти в меблевий магазин, що ми там купимо? 

  • Якщо піти в продовольчий магазин, що там можна купити? 

  • Якщо піти в промтоварний магазин, що там можна купити? 
- А чим відрізняється продовольчий і промтоварний магазин?

- Які товари можна купувати в продовольчому магазині?

Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - пємо воду, рухаємось.

ГРА «ОБСЛУГОВУВАННЯ В ОВОЧЕВОМУ МАГАЗИНІ» ОНЛАЙН

Хоч магазин і називається овочевим, але в ньому продають не тільки овочі, але і фрукти і навіть деякі інші корисні продукти. У цей магазин приходить досить багато клієнтів, яких потрібно намагатися швидко і якісно обслуговувати, інакше клієнти будуть просто втрачати інтерес до цього магазину. Постарайтеся забезпечити високий рівень обслуговування, щоб клієнти залишалися задоволеним. 

Малювання товарів. 
- Давайте, діти, намалюємо по одному предмету, який може продаватися в продовольчому магазині.

Відповіді у форматі фотографій  присилайте на Viber +380678885205 (обов'язково вказати П.І. виконавця)


Завдання необхідно виконати до 03 квітня 2020 року



Понеділок, 30 березня
Транспорт.
Види транспорту (наземний, повітряний, водний, залізничний).

Пропоную вам, діти послухати чудову пісеньку і сказати про що в ній співається.



Як можна назвати одним словом все, що зображено на цих картинках?


-Транспорт. Є різні види транспорту: той, який літає у небі, інший, їде по дорогах, і той, який плаває по морях та океанах. Пропоную переглянути розвиваюче відео про види транспорту.



Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося (одна з ваших улюблених)

Онлайн гра "Веселий автобус"

Вам  буде цікаво прикрасити шкільний автобус. Він возить дітей у школу, але виглядає не красиво і дітям нецікаво в нього сідати, а якщо ти зробиш його яскравим і веселим, тоді дітки із задоволенням поїдуть на ньому в школу.
Перейди за ссилкою.








Комментариев нет:

Отправить комментарий