Психомоторний та сенсорний розвиток

Середа, 27 травня
Підсумковий урок за рік. Аплікація «Квіткова галявина»
  Літо - чудова пора року. Кругом все цвіте і пахне. 
Пропоную вам зробити аплікацію "Квіткова галявина"
Вступний інструктаж :
Спочатку вам потрібно вирізати деталі з шаблону. Потім оберіть кольор фону, який на вашу думку підійде для вашої роботи. Наклейте готові деталі.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
Практична робота учнів.
—      Які правила необхідно повторити перед початком роботи?
•        Не заважати сусіду працювати;
•        стежити, щоб не розлити клей;
•        роботу викопувати охайно;
•        не забувати користуватися серветкою для рук.
                                                 

Вівторок, 26 травня
Робота в техніці «рваної аплікації». "Морський пейзаж"
Я впевнена ви дуже полюбляєте літо, море. Сьогодні я пропоную вам створити морський пейзаж в техніці "рваної аплікації"
Вступний інструктаж :
Для фону обираємо бумагу блакитного кольору. Бумагу синього кольору - для хвиль. 
Хвилі відриваємо полосками.
Спочатку приклюємо верхню хвилю. потім приклеюємо хвилі одна на одну зверху низ.
З білого паперу відриваємо овали - хмари. Приклеюємо на блакитний фон.
З бумаги жовтого та червоного кольору робимо рибок, олівцем домпальовуєму луску, вставляємо між хвилями та приклеюємо.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
                                       
Практична робота учнів.
—      Які правила необхідно повторити перед початком роботи?
•        Не заважати сусіду працювати;
•        стежити, щоб не розлити клей;
•        роботу викопувати охайно;
•        не забувати користуватися серветкою для рук.
                                                   

                                   Понеділок, 25 травня
Робота в техніці «рваної аплікації». "Котик"
Гадаю, у кожного з вас є такий домашній друг. Пропоную вам переглянуте відео, завдяки якому, ви ще більше будете знати про котів.
                                     
Сьогодні я пропоную вам створити портрет свого улюбленця в техніці "рваної аплікації"
Вступний інструктаж :
Оберіть кольор для свого друга та, відриваючі шматки паперу потрібного вам кольору,. наклейте на шаблон.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
                                    
Практична робота учнів.
—      Які правила необхідно повторити перед початком роботи?
•        Не заважати сусіду працювати;
•        стежити, щоб не розлити клей;
•        роботу викопувати охайно;
•        не забувати користуватися серветкою для рук.
                                                     

 Середа, 20 травня
Робота в техніці «рваної аплікації»."Український віночок"
Сьогодні на уроці ми ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин паперу. А виготовляти ми будемо український віночок.
Демонстрація зразка.
Вступний інструктаж :
       Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими.
       Під час обривання за заздалегідь намальованим контуром пальці рук повинні розташовуватися впритул до контуру з двох боків.
      -          Обривання робиться невеликими відрізками. 
                                      
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
Практична робота учнів.
—      Які правила необхідно повторити перед початком роботи?
•        Не заважати сусіду працювати;
•        стежити, щоб не розлити клей;
•        роботу викопувати охайно;
•        не забувати користуватися серветкою для рук.
                                                    

Вівторок, 19 травня
Розташування предметів на аркуші паперу. Виготовлення аплікації.   
Сьогодні ми з вами зробимо  аплікацію ще однієї чудової, запашної, весняної квіточки.
Отже, ви зрозуміли, що це за квітка. Це бузок.
Демонстрація та аналіз зразка
П    Правила роботи з ножицями
 •    Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.
 •    Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
 •    Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.
 •    У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.
 •    У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були 
      осторонь від гострого леза.
 •    Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто 
       близько до того, хто з ними працює.
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося

Пра            Практичне завдання 
                   Аплікація "Гілочка бузку"
                              
           

 Понеділок, 18 травня  
Розташування предметів на аркуші паперу. Виготовлення аплікації.      
     Сьогодні ми з вами уявимо себе в ролі дизайнерів. Люди цієї професії володіють
    художнім смаком, творчим мисленням, багатою фантазією. Портрети, пейзажі, 
    панно, які вони створюють, насичені багатством кольорів, яскравим світлом. Їх
    роботи прикрашають наше життя.
   У своїй роботі ми будемо використовувати кольоровий папір. А на аплікації 
   зображуватимемо чудову квіточку. А яку. дізнаєтесь переглянувши казочку.
Отже, ми зробимо аплікацію "Ромашка"
Демонстрація та аналіз зразка
       Правила роботи з ножицями
 •    Ножиці для ручної праці повинні мати заокруглені кінці.
 •    Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.
 •    Не працюй тупими ножицями, а також ножицями зі слабким кріпленням.
 •    У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.
 •    У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були 
      осторонь від гострого леза.
 •    Не розмахуй ножицями, під час різання не ходи, а також не підходь занадто 
      близько до того, хто з ними працює.
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
Практичне завдання
Аплікація "Ромашка"
                                           

 Середа, 13 травня
Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, поміж і т.ін.).
Ця чудова дитяча пісенька допоможе вам не тільки навчитися розпізнвати, де право, а де ліво, а й підніме вам настрій.
Вправа «Схематизація»
1. «Перед вами галявина, на ній намальовані доріжки і будиночки. Потрібно правильно знайти один будиночок і відзначити його. Щоб знайти цей будиночок, треба дивитися на лист. У листі намальовано, що йти треба від травички, повз ялинки, а потім повз грибка, тоді знайдете будиночок».
2. «Тут теж два будиночка, і до них ведуть доріжки. Але лист тут інше: у ньому намальовано, як іти і куди повертати. Потрібно знову йти від травички прямо, потім повернути в бік».
 Вправа "Предмети у просторі"
Якого кольору кошеня ліворуч від мишеняти?
Якого - праворуч?
 Вправа "Предмети у просторі"
На якому малюнку трикутники розміщені вгорі, внизу круги, посередині квадрати?
       Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
Практичне завдання
                                             

                                    Вівторок, 12 травня
Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, поміж і т.ін.).
Діти, пропоную почати наш урок з чудової руханки. Разом з дівчатами повторими основні просторові орієнтири. Тож вперед!
                                       Вправа «Регулювальник» - розфарбуй червоним олівцем міліціонера, у якого піднята права рука, синім - у якого піднята ліва рука.
                           
 Вправа "Предмети у просторі"   
                           

Що розташовано перед шафою?

Що за шафою?

На якій полиці зелена тарілка стоїтьміж червоною та синьою?

Як розиіщені тарілки на інших полицях?

 Вправа "Предмети у просторі"
                           
Які іграшки стоять на верхній полиці, на нижній?
Що розташовано між човником і лялькою, між лялькою та зайчиком?
Де розташовані літак, м'яч, ведмедик?

Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося
Практичне завдання
                                                       
                                              

                                      Середа, 07 травня
Основні просторові орієнтири (ближче, далі, над, під, угорі, унизу, поруч, біля, зліва, справа, посередині, поміж і т.ін.).
Ми продовжуємо з вами вчитися орієнтуватися у просторі.
Вправа "Предмети у просторі"
Що розташоване на стільці, у кріслі, під столом, над диваном?
Де розміщенні вазони, чашка і картина?
Що знаходиться на столі, під столом, на стіні?
Де розміщені самовар і яблуко?
Розкажи в якому напрямку летить кожна ракета, використовуючи слова вверх, вниз, вліво, вправо.
Графічний диктант
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Практична робота
Завдання "Визнач і намалюй"
Незнайка в правій руці тримає зелену повітряну кульку, а влівій квітку.
(Дзеркальне відображення)


                                   Вівторок, 05 травня
Орієнтування на аркуші паперу (центр, верх, низ, права / ліва / сторона).
Послухайте чудовий віршик, який допоможе вам розібратисз правою та лівою сторонами.
Я гадаю, ти добре засвоїв ці поняття, тому з цим завданням впораєшься легко.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
                                        
Графічний диктант
                                                   


                                   Понеділок, 04 травня
                          Орієнтування в лінійному ряду
                            (крайній, перший, останній). 
Ми з вами сьогодні теж полинемо у світ казки, а в яку ви зздогадайтесь.
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
(Ріпка)
Отже говорити будемо про відому казку "Ріпка".Подивіться на картинку та дайте відповіді на питання:
- Хто перший тягне ріпку?
-Хто стоїть слідом за дідусем?
- Хто слідуючий за бабусею?
- А хто крайній?
Виконай завдання
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Переглянь мультфільм та розмалюй ілюстрацію до нього.
                                      

                                     Середа, 29 квітня
Ознайомлення з відносністю величини (зліва по відношенню до…, близько/далеко по відношенню до…).
Відеогра "Муха"
                                      
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Практична робота
Орієнтування у просторі

                                    Вівторок, 28 квітня
Рух у заданому напрямку в просторі (вперед, назад, вліво, направо, праворуч, ліворуч, слідом.)
Ми продовжуємо вчитися орієнтуватися у просторі і вашій увазі віртуальний урок.
Графічний диктант

Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.

Практична робота

Орієнтування у просторі




                                   Понеділок, 27 квітня
Рух у заданому напрямку в просторі (вперед, назад, вліво, направо, праворуч, ліворуч, слідом.)
Сьогодні ми з вами будемо відпрацьовувати такі поняття як "ліво - право"
Пропоную вам згадати ці поняття, переглянувши розвиваючий мультфільм про машинки. 
                                      
Графічний диктант
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Практична робота
Орієнтування у просторі
                                                  

                                     Середа, 22 квітня
Сприймання простору
Орієнтуванні на власному тілі (права / ліва / частини тіла)
   Частини тіла: голова, обличчя, щоки, очі, вуха, рот, ніс.
Сьогодні ми поговорити про людину, її частини тіла та їх призначення. 
-  Ми з вами різні. Ми відрізняємо за статтю, віком, кольором волосся, одяг носимо різний, але у кожного з нас одні й ті ж самі частини тіла.
Людина має надійних помічників, які допомагають їй розрізняти світло й темряву, кольори, смаки, запахи, тепло і холод. 
Покажи ніс, вухо, око та язик.
- Носом людина дихає, сприймає різні запахи. 
- За допомогою вух ми чуємо один одного, музику, співи. Чи можемо ми щось почути зі щільно закритими вухами? 
- Очима людина бачить, що знаходиться навкруги, колір, форму, розмір предметів. 
- Язик потрібен людині для того, щоб відчувати смаки, промовляти звуки.
Практичне завдання "З'єднай частину тіла з її назвою"
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося. 
Подивіться уважно на руку. У руки є лікоть, долоня, пальці. (Показують на ляльці.) А тепер покажіть на своїй руці лікоть, долоню, пальці. 
Є у нас дві руки — це наші помічники: 
Ними граємо, малюємо.
Казкові палаци будуємо.
Практичне завдання
   Ми вже знаємо, що рука має долоню. Обведіть кожен свою долоньку. 
   А тепер розмалюйте свою долоньку тим кольором, який вам найбільше подобається. Можна розмалювати різними кольорами.
                                                    

Вівторок, 21 квітня
Годинник. Одиниці часу: година, хвилина, секунда.
Діти, послухайте чарівну пісеньку про таємничий пристрій.
Діти, як ви , навіщо потрібні годинники? Так, визначати точний час. А ось щоб правильно показувати час, в годиннику є стрілочки – одна довга, а одна коротша. Коротша показує часи, а довга – хвилини. А цифри, які розташовані по колу – циферблат.
Давайте назвемо цифри.
А зараз ми будемо вчитися визначати час за годинником разом з ґавою.
                                   
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.   
Практична робота
Розмальовка "Годинник"
А ще перегляньте одну з серій мультфільму "Фіксики", де герої вирішилисповільнити хід всіх годинників в будинку. Але нікому ще не вдавалося безкарно стати Володарем Часу!..
                                     
                                                 

Ко
                                     Середа, 15 квітня 
Частини доби, їх послідовність. Режим дня.
Сьогодні ми поговоримо про частини доби. Розгляньте, будь ласка, зображення.
А що таке режим дня? Що потрібно робити, щоб дотримуватися режиму?
Вчасно прокидатися, зранку робити зарядку, правильно харчуватися, гуляти, вчасно лягати спати.
                                           
Дидактична гра «Розклади по порядку» 
Завдання: Потрібно з'єднати артинки, на яких зображені режимні моменти, які виконують діти вранці, вдень, ввечері, вночі.
                                        
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.   
Практична робота

                                                                                         Вівторок, 14 квітня 
Тиждень Дні тижня. 
Тема сьогоднішнього уроку «Тиждень – сім діб. Дні тижня» Сьогодні ми з вами  ознайомимося з поняттям  «тиждень»; повторимо назви днів тижня.
Що ми знаємо про тиждень?

Кожна доба має свою назву, перший день – понеділок, другий вівторок і так далі.





Назвіть по порядку дні тижня
Який день тижня сьогодні?
Який буде завтра?
Який був учора?
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.   
Практична робота

                                    Понеділок, 13 квітня
Назви місяців по порядку.
 В саду царському росте дерево. На одному боці квіти розцвітають, на іншому листочки опадають, на третьому плоди дозрівають, на четвертому сучки підрізають. Що це за дерево? - Це рік.
Пограємо разом: Якщо збирають гриби, це .., якщо набухають бруньки, це .., якщо ти гуляєш у валянках, це .., якщо ти одягнув теплу куртку, це ... або ...
Визнач, яку пору року зображено на картинках. Що відбувається з деревом взимку, навесні, влітку і восени?
Яка пора року нагадують тобі ці предмети?
Діти, рік складається з 12 місців. Подивіться повчальний мультфільм, який допоможе вам згадати назви всіх місяців.
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.   
Зараз, який місяць?
Так, квітень. 
Практична робота


                                     Середа, 08 квітня
Сприймання часу. Пори року.  Характерні зміни у живій та неживій природі.
Діти, послухайте чудову пісеньку 
                                     
Так сьогодні ми будемо говорити про пори року. А допоможе нам розібратися Тітонька Сова
                                     
Ну то й скільеи існує пір року?
Чому змініються пори року та як відбувається зміна дня та ночі, питання на які іноді важко знайти відповідь, але слідуюче повчальне відео нам допоможе.
                                     
 Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.   
Практична робота

                                                                                 Вівторок, 07 квітня
Розвиток слухового сприймання і слухової пам’яті
 Розрізнення музичних звуків і звуків навколишнього   середовища (шелест листя, скрип снігу, шум шин). 
    Прослуховування музичних творів
Діти, сьогодні ми поговоримо з вами про дивовижний світ звуків, які нас оточують. Навколо нас весь час безліч різних звуків, але всі вони різні. Щоб  почути звуки потрібна тиша. Заплющімо очі і прислухаємося до тиші. Які звуки ви почули? Це звуки вашого дому, вашої вулиці. На попередньому уроці ми слухали, як звучить ліс, як співають пташки. А сьогодні я пропоную послухати, як розмовляють тварини.
Це все звуки природи. А існують ще інші звуки -  чарівні. Їх створила людина. Коли вона заспівала виникла музика. Відтоді ці звуки називають музичними. Пропоную вам послухати цю чарівну музику. Це Вальс квітів з балету "Лускунчик". 
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Практична робота. 
Розмалювати ілюстрацію до казки "Лускунчик"


                                   Понеділок, 06 квітня
Розвиток слухового сприймання і слухової пам’яті
 Розрізнення музичних звуків і звуків навколишнього   середовища (шелест листя, скрип снігу, шум шин). 
    Прослуховування музичних творів
                             
Я рада вас бачити знову на уроці. Сьогодні наше заняття буде незвичайним, але дуже цікавим, сподіваюсь вам сподобається.
 Я хочу запросивати вас сьогодні в ліс. Ну що готові?
                                          
Гляньте, яка краса! Як гарно. Вдихніть повітря. Ви не забули, як правильно дихати? (носиком) Що ви відчуваєте? Яке повітря? (чисте, свіже)  
Зараз я пропоную вам здійснити подорож у весняний ліс.
                                          
Які звуки почули в лісі?
А ще я хочу щоб ви послухали, які звуки видають деякі птахи.
                                          
Діти, сьогодні ми почули з вами звуки природи, бо ліс, пташки, річка - це природа.
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Практичне завдання 

  Середа, 01 квітня
Вправи на порівняння різних предметів по важкості. Зважування предметів.   
Сьогодні ми закріпимо поняття "кілограм" і продовжимо порівнювати різні предмети по важкості.      

Виконай завдання        
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Робота в зошиті








Вівторок, 31 березня
Вправи на порівняння різних предметів по важкості. Зважування предметів.                       









Подивіться відео, яке містить інформацію про масу тіла, іі одиниці вимірювання, про прилад, який допомогає виміряти масу тіла, а також про різні типи гірь.
                                          

Виконай завлання


Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Робота в зошиті.

                                                                                  Понеділок, 30 березня
Баричні відчуття (відчуття ваги: найлегша, середньої ваги, найважча)
Дорогі діти! Послухайте чудову пісеньку про овочі, які повинні обовязково їсти дітлахи.
Порахуйте овочі.


Діти, після того, як зібрали врожай на полях його доставляють  до магазина,  – для подальшого продажу людям.
Запитання: Яким способом чи на чому фермери доставляють овочі до магазина?
В чому фермери зберігають зібрані овочі? 
Як приймають овочі в магазині ? (записує,  зважує,  складає для збереження в підвал або на склад..). 
Для чого зважують товар в магазині і як це роблять?
Відпочиваємо (5 - 10 хвилин) - п'ємо воду, рухаємося.
Розгляньте ілюстрації, на яких зображені ваги різних видів.








Практична робота
Гадаю, вдома є будь - які ваги. Спробуй визначити вагу будь - яких предметів, що знаходяться в твоєму оточенні.

                                                





Комментариев нет:

Отправить комментарий